Garantija ir servisas

Visoms prekės (išskyrus priedus) suteikiama 24 mėn. gamintojo garantija perkant fiziniams asmenims, suteikiama 12 mėn.gamintojo garantija perkant juridiniams. Prekę pateikiant garantiniam remontui, būtina turėti prekės įsigijimo dokumentą.

Gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje.

Pakeistoms detalėms garantija taikoma likusiam laikotarpiui.

Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.

Garantinio ir pogarantinio serviso aptarnavimo telefonas: 8 656 80449

Pastaba: nuo 2010 m. rugsėjo 09 d. prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra, čekis) kartu yra ir garantinis talonas.
 

Rekvizitai

Oficialus atstovas Lietuvoje
UAB Aeracija

Įmonės kodas: 144981011
PVM mok. kodas: LT100001292518
Bankas: NORDEA BANK
A/s: LT802140030000176008

Verkių g. 1, LT-08218 Vilnius

Kontaktai

+37068723535
info@lavor.lt

Lavor Lietuva Facebook